نوشته شده توسط : nouri

دغدغه خرید سیستم های امنیتی

دزدگیر اماکن

بسیاری از افراد نیز برای جلوگیری از سرقت به خرید دزدگیر مغازه می پردازند اما افرادی هم هستند که با مشاهده قیمت دزدگیر اماکن از این کار پشیمان شده اند . باید توجه داشت که تنوع بالا در سیستم های امنیتی ، شما را در انتخاب و خرید دزدگیر خانه یا مغازه یاری می کند و انتخاب راحت تری خواهید داشت . در این تنوع محصول نیز قیمت دزدگیر خانه (قیمت دزدگیر منزل) هم متنوع تر می شود . یکی از مشکلات مهم در خرید دزدگیر خانه یا مغازه ، نصب این سیستم است زیرا بسیاری از سیستم های امنیتی تنها توسط تولید کننده آن امکان نصب دارد و بدون دخالت آن ها سیستم دچار مشکل می شود . با این حال افراد متفرقه ای نیز هستند که پس از خرید دزدگیر مغازه و یا خانه به نصب آن می پردازند .

دوربین لامپی

دوربین لامپی دارای لنز پانوراما میباشد و میتواند تصویر را در حالت واید ضبط کرده و دور تا دور محیط را به صورت 360 درجه تصویر برداری کند . دوربین لامپی با توجه به اینکه اکثر مواقع روی سقف نصب میباشد و لنز پانوراما میتواند تصویر کامل یک اتاق را ضبط نماید . از این رو دوربین مداربسته لامپی به دوربین 360 درجه نیز معروف است. یکی از دغدغه های خریداران دوربین مدار بسته نصب آن می باشد که بعضا از لحاظ هزینه و زمان دشواری هایی ایجاد میکند . اما دوربین مداربسته لامپی از لحاظ یک دوربین شگفت انگیز است . برای نصب دوربین لامپی کافیست این دوربین را مانند یک لامپ معمولی به سرپیچ متصل نمایید . کار تمام است!!! نصب فیزیکی دوربین مدار بسته به پایان رسید فقط تنظیمات و راه اندازی نرم افزاری میماند که در ادامه توضیح داده میشود. نصب دوربین لامپی یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در خرید دوربین مداربسته لامپی است که ارزش خرید دوربین لامپی را بالاتر میبرد و همچنین قیمت دوربین مداربسته لامپی بسیار اقتصادی است که در کنار نصب راحت آن فروش این محصول در بازار جهانی و ایران به شدت افزایش یافته است. دوربین مارکت می تواند در حوزه خرید و نصب دوربین لامپی و دزدگیر اماکن شما را همراهی کند .



:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

طبق آمار، حدود 55 درصد از دزد ها در 15 دقیقه اول به محل نگه داری وسایل با ارزش مثل پول و جواهرات دست می یابند. بهتر است اماکن مهم مثل منزل یا مغازه یا محل کار خود را بیمه سرقت کنید اما معمولا بیمه در خودرو ها اجباری است و بلافاصله بعد از خرید خودرو آن را بیمه می کنند. شما می توانید برای تامین امنیت منزل یا محل کار خود به خرید دزدگیر اماکن روی آورید . بسیاری از افراد نیز برای جلوگیری از سرقت به خرید دزدگیر مغازه می پردازند اما افرادی هم هستند که با مشاهده قیمت دزدگیر اماکن از این کار پشیمان شده اند. باید توجه داشت که تنوع بالا در سیستم های امنیتی ، شما را در انتخاب و خرید دزدگیر خانه یا مغازه یاری می کند و انتخاب راحت تری خواهید داشت . در این تنوع محصول نیز قیمت دزدگیر خانه (قیمت دزدگیر منزل) هم متنوع تر می شود . یکی از مشکلات مهم در خرید دزدگیر خانه یا مغازه ، نصب این سیستم است زیرا بسیاری از سیستم های امنیتی تنها توسط تولید کننده آن امکان نصب دارد و بدون دخالت آن ها سیستم دچار مشکل می شود . با این حال افراد متفرقه ای نیز هستند که پس از خرید دزدگیر مغازه و یا خانه به نصب آن می پردازند. دزدگیر مغازه نیز بعد از دزدگیر خانه کاربرد زیادی در بین کاربران دارد.

در بین دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی، بیبی کم ها نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند زیرا کاربرد آن ها نیز بسیار زیاد است. بنابراین کاربران نیز به آن علاقمند هستند. یکی از مدل های محبوب بیبی کم، بیبی کم v380 است که با توجه به کیفیت و کارایی بالا اش از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. دوربین مارکت یک سایت و مجموعه فروش دوربین های مداربسته است که بدون واسطه می توانید هر نوع و مدل دوربین های داهوا یا هر شرکت سازنده ی دیگری که مد نظر شما باشد را برایتان تهیه کند. برای خرید دوربین مداربسته باکیفیت و مطمئن می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. دوربین های این مجموعه با یک سال و نیم گارانتی تمام خدمات پس از فروش عبارت اند از: پشتیبانی، تعمیر و تعویض را انجام می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

میمون ها حیواناتی هستند که شباهت بسیار زیادی به انسان ها دارند و معمولا در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی در مدرسه قبل از این که کودکان را با بدن انسان آشنا کنند به آشنایی کودکان با حیوانات می پردازند تا کودکان رفته رفته با این چرخه ی زیستی آشنا شوند. آموزش هایی که با سرگرمی و تفریح ترکیب شده اند بهترین روش برای انتقال اطلاعات عمومی به کودکان هستند. به عنوان مثال پدر و مادر ها می توانند از نقاشی میمون برای آشنا کردن فرزندان خود با این حیوان بامزه و دوست داشتنی بپردازند.

طرح نقاشی صندلی یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی صندلی با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.

پدر و مادر هایی که از سن بسیار کم شور و شوق انجام کار ها و فعالیت های هنری را در کودک خود افزایش می دهند و آن ها را به انجام کار های هنری تشویق می کنند در آینده فرزندانی باهوش تر و خلاق تری خواهند داشت. اما چگونه می توانید اشتیاق و تمایل فرزندان خود را به ساخت کاردستی افزایش دهید؟ در اولین مرحله باید طرحی جذاب و هیجان انگیز برای فرزند خود انتخاب کنید. طرح هایی که برای کودکان جذاب نباشد آن ها را تشویق به ساخت کاردستی کودکانه نخواهد کرد.

اما چرا کاردستی تلفن؟ کودکان امروزی از سن بسیار کم به انجام کار ها و فعالیت هایی که با تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های موبایل انواع تلفن ها و کامپیوتر ها انجام می شود علاقه ی بسیار زیادی نشان می دهند. بنابراین طرح کاردستی تلفن می تواند طرحی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای فرزندتان باشد. از جمله فواید کاردستی می تواند به خلاق تر شدن کودکان و تقویت قدرت خیال پردازی آن ها اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

امروزه سنین مختلف جامعه یعنی دانش آموزان، دانشجویان، پدر ها، مادر ها و... همگی به تجهیزات الکترونیکی به دلایل مختلف وابسته هستند. کودکان و نوجوانان امروزه برای پیش بردن تحصیلات خود در مدرسه و دانشگاه به گوشی های موبایل و لپ تاپ ها نیازمند هستند. بزرگ تر ها برای انجام فعالیت های روزمره و کاری و شغلی خود به اینترنت و لپ تاپ ها و کامپیوتر ها نیاز دارند. همین امر باعث شده است تا به طور مثال تعمیر گوشی موبایل نیز مسئله ای بسیار با اهمیت باشد.

بنابراین بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار حرفه ای را بشناسید تا در صورت نیاز بتوانید به سرعت برای تعمیرات دستگاه های خود به آن مراجعه کنید. بهتر است در ابتدا ویژگی های یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار خوب را باهم بررسی کنیم. یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار خوب باید به اندازه کافی ماهر باشد و تفاوت های بین محصولات شرکت های سازنده ی مختلف را بداند تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیرات را به حداقل برساند. چرا که در صورت بروز اشتباه در حین تعمیر، خسارت بیش تری به دستگاه وارد شده و به طور مثال هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ شما افزایش نیز می یابد.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید مجهز به تمامی تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر باشد و این تجهیزات شامل قطعات سخت افزاری اورجینال و صدرصد اصل نیز می شود تا در صورت نیاز به تعویض قطعه ی سخت افزاری بتوان قطعه ی سالم و اورجینال را جایگزین قطعه ی آسیب دیده کرد. دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن است که می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به آن بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن سالم از این مجموعه تحویل بگیرید. این مجموعه با دسترسی به ماهرترین تعمیرکاران قادر است هر گونه مشکل دستگاه شما را حل کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()