نوشته شده توسط : nouri

دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن : دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن در واقع به دوربین های پیشرفته تر دوربین مداربسته آنالوگ یا همان AHD می گویند که این دوربین ها نسبت به نسل قبل خود از کیفیت تصویر بهتر و امکانات بیشتری برخوردار هستند.

دوربین های تحت شبکه (IP) : دوربین های تحت شبکه هایک ویژن در کل به دوربین هایی گفته می شود که بر خلاف دوربین های توربو اچ دی که از طریق دستگاه دی وی آر تصاویر را پردازش می کند ، این دوربین ها پردازش تصاویر را در خودشان انجام می دهند و درکل دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های توربو اچ دی از کیفیت بهتری برخوردار هستند .

دستگاه های ضبط کننده دی وی آر (DVR) :  دستگاه های دی وی آر هایک ویژن وظیفه ی گرفتن تصاویر از دوربین های توربو اچ دی را دارند تا با پردازش بر روی آن ها ، تصویر نهایی را به صورت زنده یا به صورت PLAYBACK در دسترس کاریر قرار دهند . دستگاه دی وی آر در کل برای دوربین های آنالوگ یا توربو اچ دی کاربرد دارد .

دستگاه های ضبط کننده ان وی آر  هایک ویژن (NVR)  : دستگاه های ان وی آر هایک ویژن در واقع برای دوربین های تحت شبکه یا همان IP کاربرد دارد ، که این دستگاه ها تصاویر را با استفاده از کابل شبکه دریافت می کنند و تصویر نهایی را بر روی نمایشگر نشان می دهند . نکته : کمپانی هایک ویژن به تازگی تمام دستگاه ها و دوربین های خود را به تکنولوزی H265+ مجهز کرده است . با کمک این تکنولوژی در واقع تصاویر های دریافت شده از دوربین های مدار بسته تا 5 برابر فشرده تر ذخیره می شوند . در این حال شما می توانید تصاویر روز های بیشتری را در دستگاهتان داشته باشید .

دوربین شیائومی

یکی دیگر از بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی که به معرفی آن می‌پردازیم، دوربین مدار بسته تحت شبکه ۱۰۸۰ مدل SXJ02ZM است. نوع اتصال این دوربین به صورت بی‌سیم یا وای فای است. این دوربین شیائومی دارای قابلیت چرخش tilt و همچنین چرخش pan است. همچنین این دوربین دارای وزن نسبتا پایین است و وزن آن برابر با ۳۰۰ گرم می‌باشد. ابعاد این محصول نیز برابر با ۱۳۸ x 88 x 62 میلی‌متر است. نوع حسگر این دوربین نیز CMOS است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این دوربین این است که علاوه بر قابلیت بزرگنمایی اپتیکال از قابلیت بزرگنمایی دیجیتال نیز برخوردار می‌باشد. زاویه دید این دوربین نیز به صورت ۱۳۰ درجه است. همچنین این محصول از قابلیت دید در شب برخوردار است که ویژگی بسیار مهمی به حساب می‌آید.

شما می توانید برای نصب دوربین مدار بسته به وبسایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

ردیاب خودرو آهن‌ربایی

این نوع از ردیاب‌ها دارای باتری در درون خود هستند و شما می‌توانید آن را به آسانی و به صورت مخفی به قسمتی از بدنه ماشین چسبانده و در صورت نیاز آن را جدا نمایید. باتری این نوع جی پی اس خودرو قابلیت شارژ شدن داشته و می‌توان آن را در چندین محل مانند زیر داشبورد، سپر جلو و عقب خودرو، زیر صندلی و... نصب کرد.

ردیاب خودرو سیمی

ردیاب‌های سیمی همان طور که از نامشان مشخص است برای نصب نیاز به جایی دارند که بتوان سیم کشی مورد نیاز را به راحتی انجام داد. برق این دستگاه بر خلاف ردیاب آهنربایی از برق ماشین گرفته می‌شود و می‌توان آن را در قسمت جلو و عقب ماشین، زیر داشبورد و یا محل چراغ ترمز و یا هر قسمتی که بتوان برق آن را تامین کرد، نصب نمود. بهتر است اگر خودتان نسبت به برق خودرو سر رشته‌ای ندارید از متخصصین و نصابان حرفه‌ای شرکتی که ردیاب خودرو را از آن‌ها خریداری کرده‌اید، بخواهید تا آن را برایتان نصب نمایند. اما پیش از آن برای سهولت در نصب ردیاب حتما جایی که مدنظرتان است را انتخاب کنید.

ویژگیﻫﺎى کلیدی دوربین های تشخیص پلاک داهوا

دﻗﺖ ﺑﺎﻻى ﭘﻼك ﺧﻮاﻧﻰ، دﻗﺖ  و ﺗﺸﺨﯿﺺ ﭘﻼك با دقت بیش از 98 درﺻﺪ و دﻗﺖ شناسایی کاراکترهای ﭘﻼك ﺧﻮدرو با دقت ﺑﯿﺸﺘﺮ از 95 درﺻﺪ ، دوربین ﭘﻼك ﺧﻮان ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از آنالیزهای ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ تصویر تعبیه ﺷﺪه در ﺧﻮد در ﺳﺮﻋﺖ ﻫﺎى کمتر از 40 کیلومتر ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺖ وﺟﻮد ﭘﻼك را در ﺗﺼﻮﯾﺮ تشخیص دﻫﺪ و ﺳﭙﺲ کاراکترهای ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ. این مکانیزم ﺑﺮاى ﻫﺮ دو ﻧﻮع حرکت ﺧﻮدرو ﺷﺎﻣﻞ دور ﺷﻮﻧﺪه و ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه ﺑﻪ دوربین ﺻﺪق می کند. در ﻫﺮ دو ﻧﻮع ﺣﺮﮐﺖ ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه و دور ﺷﻮﻧﺪه ، عکس اﺻﻠﻰ، عکس بریده ﺷﺪه ﭘﻼك ﺧﻮدرو و ویدیوی ﻣﺘﻨﺎﻇﺮ ﺑﺎ آن ذخیره ﻣﻰ ﺷﻮد.

ﺑﺪون نیاز ﺑﻪ ﺣﻀﻮر ﻧﮕﻬﺒﺎن در درب ورودى ﺑﺮاى ﮐﻨﺘﺮل راﻫﺒﻨﺪ.  ﯾﮏ سیستم ﭘﻼك ﺧﻮان ﺑﻪ راﺣﺘﻰ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻔﻬﻤﺪ که خودرویی ﮐﻪ در ﺣﺎل ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﺪن اﺳﺖ در لیست سفید ﻗﺮار دارد و یا خیر و در ﺻﻮرت ﺗﻄﺎﺑﻖ ﭘﻼك اتومبیل ﺑﺎ لیست سفید راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز کند. در ﻣﻮارد ﺧﺎص ﻣﺎﻧﻨﺪ ورود بازدید کننده ﭘﻼك ﺧﻮدروى ﺑﺎزدﯾﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﻗﺒﻼ در سیستم ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ ویا اینکه دوربین ﻧﺘﻮاﻧﺪ ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ، اینترکام کنار درب امکان ﺑﺮﻗﺮاى ﺗﻤﺎس ﺑﺎ مرکز کنترل را ﻓﺮاﻫﻢ می کند. در اﺗﺎق کنترل، اﭘﺮاﺗﻮرﻫﺎ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از راه دور در ﺻﻮرت نیاز راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز ﮐﻨﻨﺪ. برای خرید هر یک از سیستم های امنیتی به دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 70 71 72 73 74 ... 75 صفحه بعد