نوشته شده توسط : nouri

 

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستیاست . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .

تقویت قدرت تمرکز در کشیدن نقاشی کودکانه جدید
کشیدن نقاشیقدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد. نقاشی کشیدن از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی زیبا باعث می شود تا قدرت تمرکز و دقت به جزئیات و موارد کوچک در فرزند شما تقویت شود.
عکس نقاشی کودکانه؛ بهترین سرگرمی آموزنده
با گذر زمان، زمانی که کودک شما بیشتر و بیشتر به نقاشی کردن علاقمند شد، می توانید نکات آموزنده را در این سرگرمی بگنجانید و از سنین کم کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنید. به عنوان مثال کودکان می توانند از سن بسیار کم به وسیله کشیدن نقاشی های کودکانه از روی تعدادی طرح ساده برای نقاشی با رنگ ها و اشکال متفاوت آشنا شوند. برای خواندن فواید بیشر نقاشی میتوانید به آدرس https://www.voolak.com/ سری بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

 

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی کودکانه زیبا و ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود.

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی اسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود. این فقط دوتا از فواید نقاشی برای کودکان است که آن را برشمردیم.

اموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .نقش والدین در درست کردن کاردستی چیست؟ در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد. وولک یک سایت عالی در زمینه کودکان است که به رشد و پرورش بچه ها اهتمام جدی ورزیده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشناسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی کودکانه استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند

 

نقاشی بستنی احتمالا یکی از طرح های جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما خواهد بود زیرا تقریبا تمامی کودکان از همان سنین بسیار کم به بستنی علاقمند هستند. یکی از راه جذب کودکتان برای تمایل بیشتر به کشیدن نقاشی این است که طرح های جذابی را برای اون انتخاب کنید و نقاشی بستنی یکی از آن طرح های جذاب برای فرزند شما است. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی را برای کودک شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسیم نقاشی بستنی باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و در این راه نکات بسیار زیادی را خواهد آموخت. یکی از مهم ترین فوایدی که کشیدن نقاشی بستنی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی فرزند شما دارد ای است که اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را در کودک شما افزایش می دهد. به این صورت که به عنوان مثال هنگامی که فرزند شما نقاشی بستنی را به اتمام می رساند، با تمام کردن فعالیتی توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزایش می یابد.

اگر قصد کشیدن نقاشی در خانه را دارید وولک شما را یاری میسازد، وولک یک وبسایت تخصصی  در حوزه کودک است که بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی را نیز در خود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

اما علاوه بر روان درمانی نقاشی کشیدن فواید دیگری برای کودکان شما نیز دارد. نقاشی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم برای کودکان نیز محسوب می شود. به عنوان مثال زمانی که شما نقاشی روباه را به فرزندان خود آموزش می دهید درواقع در حال آشنا کردن فرزندان خود با حیوان روباه هستید. همچنین می توانید زمانی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی روباه است، شعر ها یا قصه های مربوط به روباه را برای او بخوانید. اینگونه اطلاعاتی که شما درباره ی روبان و سایر حیوانات به کودک خود منتقل می کنید بهتر در ذهن او باقی می مانند.

آموزش غیرمستقیمی که با بازی و سرگرمی مانند کشیدن نقاشی روباه همراه باشد، بی شک تاثیر بسیار مطلوبی بر روی یادگیری کودک شما خواهد گذاشت. همچنین کشیدن نقاشی روباه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. رشدی که سایت وولک برای آن تلاش میکند. به عنوان مثال زمانی که کودک مشغول کشیدن نقاشی روباه خود می شود باید چندین الگو، طرح و رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی نقاشی روباه برسد. این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک از سن بسیار کم می شود. همچنین کودک زمانی که نقاشی روباه خود را به اتمام می رساند، این به پایان رساندن باعث تقویت اعتماد ب نفس در او نیز می شود.

تحقیقات روانشناسان و درمانگر های متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که کودکانی که از سن بسیار کم به انجام فعالیت ها یا بازی و سرگرمی هایی که به کار های هنری مربوط می شود مانند ترسیم نقاشی دوچرخه، در آینده افرادی خلاق تر و باهوش تری خواهند بود.

انجام فعالیت هایی مانند کشیدن نقاشی دوچرخه باعث می شود تا ذهن و خلاقیت فرزند شما به چالش کشیده شود و این کار باعث می شود تا کودک شما بیش تر فکر کند و این کار باعث می شود تا او فردی خلاق تر و باهوش تر شود. البته نقاشی کشیدن علاوه بر این که به رشد هوش و خلاقیت کودک شما کمک می کند خاصیت درمانی نیز دارد. به عنوان مثال اگر کودک شما از دوچرخه سواری می ترسد، می توانید با آموزش نقاشی دوچرخه به او و خواندن شعر ها و قصه های مربوط به دوچرخه در عین حال که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی دوچرخه است،َ به طور غیرمستقیم روی ترس او کار کنید و از میزان اضطراب کودک بکاهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

بهترین شیوه ها برای انتخاب سایت کودک

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ، سایت مناسب آنها را پیداکنید؟

رشد خلاقیت

کاردستی سادهخلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم آموزش کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی های زیبا،  جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

برای خواندن بیشتر در خصوص فواید نقاشی به آدرس https://www.voolak.com/  سری بزنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

 

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .در سایت وولک نمونه های ساده و زیادی از نقاشی و کاردستی وجود دارد.

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین فیلم نقاشی کودکانه ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .دیدن عکس نقاشی زیبا موجب تشویق کودکان به کشیدن نقاشی میشود.
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی کودکانه ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

 

 سایت وولک به دلیل اهمیتی که به کار عملی کودکان و نقش این سرگرمی ها در رشد کودک میدهد. به منظور تسهیل و ایده دهی به جمع آوری بهترین ویدیو ها و آموزش های نفشای و کاردستی پرداخته است.

 



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی کودکانه ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

 

دومورد از فواید عالی نقاشی از نگاه سایت وولک به عوان یک فعال در زمینه رشد و پرورش کودکان:

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی آسان کودکانه زیبا و ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nouri

 

 

چرا توصیه مشیود در فصل تعطیلات با کودکان خود کاردستی آسان در خانه درست کنید؟ به علت فواید زیر

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 

عکس نقاشی

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

وبسایت وولک در زمینه جمع آوری نمونه های نقاشی و کاردستی ساده و کاربردی بسیار خوب عمل کرده است و به علت اهمیتی که به رشد کودکان میدهد در انتخاب نمونه های خود دقت زیادی کرده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()